آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

من وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی ، وکیل پایه یک دادگستری متولد آذرماه 1353 دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و عضو کانون وکلای دادگستری در خدمت همه افرادی هستم که متقاضی خدمات وکالت و مشاوره حقوقی می باشند. بخش عمده ای از تجربیات من در زمینه پیگیری و دانش مربوط به شناسایی ادله جرم و رسیدگی به موضوعات حقوقی رایانه ای است. ببیش از دو دهه سابقه خدمات حقوقی و فعالیت در فضای سایبر داشته ام.

 کسب دانش و تجربه در خصوص راههای شناسایی جرم توانسته است سرمایه ارزنده ای ایجاد کند. این سرمایه عظیم، ضامن موفقیت در حوزه وکالت و مشاوره به هموطنان عزیز می باشد. من همیشه بدنبال راه کارهایی برای کاهش هزینه و زمان مورد نیاز بمنظور پیگیری پرونده های موکلین خود می باشم. رجاء واثق دارم موکلینم افرادی هستند که باید به شدت از منافع آنان دفاع کرد . و همه تلاش ها را در جهت پیشبرد اهداف والای حقوقی و دفاع از شرف ، انسانیت و توجه به اخلاق مداری در مواجهه با موکلین معطوف نمود.  

وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی و دوره های آموزشی

مدرس دوره های :

  • سایبر فارنزیک
  • جرم شناسی رایانه ای
  • شناسایی مجرمین سایبری
  • تحقیقات و جرم شناسی رمز ارزها
  • رد زنی، تعقیب و مراقبت در فضای مجازی
  •  مهندسی شبکه سایبری و امنیت آن

دوره های طی شده :

  • حقوق بانکی و بانکداری الکترونیک
  • پولشویی و قوانین مرتبط با آن
  • پزشکی قانونی
  • حقوق جرائم پزشکی،بهداشتی،تغذیه و دارو
  • مدیریت دیتابیسهای اس کیو ال سرور
  • مدیریت سیستم لینوکس و شبکه اوراکل

منشور حرفه ای وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

من بر این باورم که وکیل دادگستری پیش از هر اقدام، باید دارای احساس مسئولیت باشد. ضمن اینکه پاسخگویی در هر زمان به موکلش را وظیفه خود بداند. زیرا موکل بعد از جستجوی بسیار به سراغ وی آمده است. بنابراین وکیل باید بتواند مایه امید او در پیگیری پرونده و یا دریافت مشاوره مفید حقوقی باشد. بنابراین شایسته است پاسخ این اعتماد بطور دقیق داده شود. این فرایند چنانچه بدرستی طی شود قطعاً میتواند یک رابطه مداوم و همیشگی بین وکیل و موکل برقرار سازد.

اعتقاد قلبی ام آن است که وکیل همچون سربازی است که در دفاع از میهن از خود جانفشانی میکند. بدین معنا که وکیل باید تا حد امکان از تمام ظرفیت های حقوقی و توان جسمی خود برای احقاق حقوق موکل استفاده کند. وکیل معمولاً در طول دادرسی ممکن است آماج حملات متعددی از نواحی مختلف قرار گیرد. در همه این موارد وکیل مانند یک سرباز عمل میکند. سربازی که وظیفه دفاع از دیگران را به خوبی آموخته است. 

به نظر اینجانب هر شخص اعم از شاکی یا متهم بر اساس قوانین کشور و منشور جهانی دارای حقوق اساسی است. این حقوق در درجه اول باید از طرف وکیل مورد احترام قرار گیرد. وظیفه من به عنوان وکیل در جایگاه دفاع از اشخاص، حفاظت و حراست از حقوق آنان و جلوگیری از پایمال شدن آن است.

روند اقدامات در دفاع از موکل

تیم همکار وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی در همان بدو امر به مشتریان خود مشاوره حقوقی ارائه میکنند. در صورت قبول وکالت پرونده متقاضیان، وکیل به عنوان نماینده موکل عمل میکند. موکلین و متقاضیان خدمات حقوقی و سایبری میتوانند اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند. تیم همراه وکیل علیرضا طباطبایی منحصراً در دو حوزه سایبری و ملکی متمرکز هستند. اما در مواردی برخی پرونده های کیفری و حقوقی را نیز دنبال میکنند.

روند اقدامات و خدمات حقوقی :

۱. مشاوره به مراجعان در مورد درخواست های حقوقی

۲. حضور در دادگاه به عنوان نماینده موکل و دفاع از وی

۳. تهیه لوایح و دادخواست و شکواییه های لازم و نیز تنظیم انواع قراردادهای مورد نیاز موکلین

۴. بررسی و جستجوی انواع موضوعات مشابه قبلی برای تسهیل اقدام در پرونده های جاری

۵. جمع آوری ادله ، مستندات و مدارک پرونده برای ارائه به دادگاه جهت دفاع از موکل 

۶. شرکت در جلسات، انجام مذاکرات، مطالعه پرونده، ارائه توضیحات و اقناع ذی نفعان

۷. ارائه لایحه ، دادخواست و شکواییه همراه با مدارک و شواهد به دادگاه و دفاع از موکل

با وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی