آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی

مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی
اشتراک گذاری مقاله

اهمیت مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی

مشاوره با وکیل مانند همه امور مهم زندگی، یکی از اساسی ترین و ضروری ترین نیازهای ما به عنوان افرادی است که در یک جامعه متمدن زندگی می کنیم. امروزه جامعه بی قانون غیرقابل تصور است. با این حال، دسترسی به قانون، مانند هر رشته علمی، نیازمند دانش فنی است. 

وکلا قوی ترین سلاح افراد منزوی در دنیای مدرن در برابر سازمان های بزرگ مانند دولت ها و شرکت ها هستند. آنان مدافع افراد در برابر گروه ها و جوامع، سدی در برابر زور و مدافع حق در برابر بی عدالتی می شوند. به همین دلیل نمی توان اهمیت وکیل را انکار کرد.

ازآنجا که حق هر موکلی است که با بهترین وکیل متخصص کار کند، اولین اقدام شما انتخاب و مشاوره با بهترین مشاوره خواهد بود. باید دانست هیچ وکیلی وجود ندارد که در همه امور حقوقی کامل باشد و هر رشته حقوقی را به طور کامل بداند. ولی بسیاری از وکلا مانند وکیل علیرضا طباطبایی در چند زمینه خاص تخصص کامل دارند.

پیدا کردن بهترین وکیل برای مشاوره

مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی

در اینجا قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای دریافت مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی وقت بگیرید نکاتی را با هم بررسی می‌کنیم. نکته مهم در جستجوی وکیل، یافتن بهترین وکیل در ایران یا شهر خودتان نیست، بلکه تلاش برای یافتن بهترین و دقیق ترین وکیل است. بنابراین، چگونه می توانید بهترین وکیل را که در زمینه خود متخصص است، پیدا کنید؟

1- وکیلی که وکالت شما را بر عهده می گیرد باید دارای تجربه عملی و اطلاعات به روز در مورد پرونده شما باشد. شما می توانید بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت شخص موردنظر و برداشت هایی که از ملاقات حضوری یا مشاوره آنلاین با وکیل می گیرید، دلیلی برای انتخاب آن داشته باشید.

2- انتخاب وکیلی که دارای سبک گفتاری و بیانی بالا و همچنین مهارت های ارتباطی نوشتاری و کلامی باشد در اولویت است. شما می توانید در طول ملاقات حضوری خود در مورد مهارت ها و دانش ارتباط کلامی وکیل خود اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید مهارت ها و دانش مکتوب ارتباطی او را از مقالات اصلی در وب سایت او متوجه شوید.

3- وکیلی که شما به او وکالت می دهید باید با احتیاط در مورد نتیجه پرونده صحبت کند، ضمانت یا تعهد ندهد، از جملاتی مانند «به آن رسیدگی می کنیم، حتماً برنده می شویم» استفاده نکند. شخصی که به راحتی آنچه را که می خواهید بشنوید بدون دریافت اطلاعات دقیق از شما برایتان می گوید را نمیتوان قابل اعتماد دانست. یک وکیل خوب به عنوان مشاوره سایبری یا مشاوره حقوقی، شما را به صورت دقیق و روشن، در مورد خطرات و هزینه های پرونده آگاه خواهد ساخت.

4- باید بر اساس تجربه و دانش به یک وکیل وکالت بدهید نه به این دلیل که این شخص از اقوام، همسایه ها یا آشنای شماست.

5- از آنجایی که کلیه مراحل دادرسی و اجرا در حال حاضر از طریق سامانه انجام می شود، مهم است که وکیل شما مهارت های فناوری اطلاعاتی بالایی داشته باشد. از فناوری استفاده کند و وب سایتی داشته باشد که به طور مداوم با اطلاعات رضایت بخش و کاربردی به روز شود.

 
وکیل فناوری اطلاعات وکلایی را توصیف می کند که با جرایم ارتکابی از طریق اینترنت و اختلافاتی که در آن از سیستم های اطلاعاتی استفاده می شود، سر و کار دارند. وکیل سایبری یا فناوری اطلاعات؛ عمدتاً به جرایمی مانند جرم نفوذ به سیستم فناوری اطلاعات و جرم سوء استفاده از کارت های بانکی و اعتباری می پردازد. یکی از تخصص های پرکار کاربران برای دریافت مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی مشکلات سایبری است.


 یک وکیل سایبری (فناوری اطلاعات) به افرادی که با جرایم ارتکابی از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات و مرتکبین درگیر در این نوع جرایم مواجه هستند، کمک حقوقی می کند. همچنین وکیل فناوری به عنوان مشاور سایبری اطلاعات طرفین را در حل و فصل اختلافات ناشی از روابط خصوصی که با توسعه فناوری به سمت این رسانه رفته اند، حفظ می کند.

مشاوره با وکیل سایبری علیرضا طباطبایی

محدوده خدمات وکیل جرایم سایبری یا فناوری اطلاعات شامل موارد زیر می شود:

• پیگیری تحولات جاری در زمینه حقوق فناوری اطلاعات
• انجام فرآیندهای دعوی قضایی در مورد جرایمی که ممکن است در اینترنت رخ دهد
• پیگیری موارد ناشی از سوء استفاده از اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری
• پیگیری پرونده های ناشی از جرایم نفوذ یا ورود به سامانه اطلاعاتی
• ارائه خدمات مشاوره حقوقی برای مشاغلی که فروش اینترنتی دارند
• ارائه خدمات مشاوره حقوقی برای امکانات تجارت الکترونیک و امضای الکترونیکی
• پیگیری فرآیندهای قانونی برای بستن محتوای جعلی ایجاد شده یا حساب های جعلی رسانه های اجتماعی
• مدیریت فرآیندهای دعوی مرتبط با جرم استفاده از برنامه ها یا دستگاه های ممنوعه

طی مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی درخواهید یافت ایشان با تجربه بالا در هریک از زمینه ها و محدوده‌های قانون فناوری آماده ارائه مشاوره سایبری و اطلاعات تخصص به کاربران می باشد. در این مرکز کلیه خدمات حقوقی در زمینه جرایم و اختلافاتی که ممکن است در فضای اینترنت رخ دهد (قانون فناوری اطلاعات، معافیت ها، استثنائات، صدور مجوز، تجارت الکترونیک، کلاهبرداری از طریق اینترنت، حذف محتوا، بستن حساب های جعلی رسانه های اجتماعی، جرم و جنایت، توهین، تهدید و غیره) خدمات مشاوره وکالت به متقاضیان ارائه میدهد.

وکیل حقوقی

وکلای حقوقی افرادی هستند که در زمینه حقوق تخصص دارند. بسیاری از مردم وجود وکلا را تنها برای مدیریت فرآیندهای قانونی یک پرونده لازم می دانند. با این حال، نقش وکلا در واقع بسیار گسترده تر از آن چیزی است که در نظر دارید.

وکلا به موکلان خود در مورد قانون اطلاع رسانی می کنند، مشاوره حقوقی ارائه می دهند و از حقوق موکلان خود دفاع می کنند. علاوه بر این، وکلا مسئول حمایت از حقوق و منافع موکلان خود در سیستم قضایی هستند.
وکلا برای راهنمایی موکلان خود در امور حقوقی آموزش دیده اند؛ آنها در دانشکده حقوق اطلاعاتی در مورد عملکرد سیستم حقوقی و همچنین اصول اولیه حقوق به‌طور کامل اطلاعات کسب کرده‌اند. وکلای دادگستری باید اصول اولیه حقوق را بدانند، از سیستم قضایی آگاهی داشته باشند و مهارت های لازم برای دفاع از حقوق موکلان خود را داشته باشند.


یکی از اساسی ترین وظایف وکلا ارائه مشاوره حقوقی و راهنمایی مراجعین است. از جمله :

• ارائه مشاوره به مراجعین در زمینه مسائل حقوقی
• حفظ حقوق قانونی موکلان
• کمک به موکل در تصمیم گیری صحیح در پرونده های قضایی در جریان
• تنظیم دادخواست، شکواییه و لوایح قانونی

وکیل کیفری

در نظام حقوقی ایران، هیچ طبقه‌بندی بر اساس رشته حقوقی و تمایزی بین نوع وکالت در هنگام اشتغال به این حرفه وجود ندارد. به همین دلیل وکلا حق رسیدگی به هر پرونده‌ای را دارند. با این حال، اکثر وکلا در زندگی حرفه ای خود تمرکز و زمان بیشتری را روی زمینه های خاصی می گذارند و بیش از سایرین در آن زمینه ها تخصص دارند.


در جامعه وکالت، وکلایی که به جای حقوق خصوصی به حقوق کیفری و اجرای احکام می پردازند و در این زمینه تخصص دارند،  وکیل کیفری نامیده می شوند. وکلای کیفری به موضوعاتی می پردازند که در قانون، برای آن جرم و مجازات در نظر گرفته شده است. دفاع از افرادی که مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته و مجرم شناخته شده اند، از جمله اقدامات وکیل کیفری است.
وکیل کیفری به همه قوانین مورد نیاز، از جمله قانون مجازات اسلامی، قانون آیین دادرسی کیفری و قانون اساسی تسلط دارد.

وظیفه وکیل کیفری چیست؟

وظیفه اصلی وکیل کیفری دفاع از شاکیان و متهمان است. زمانی که شخصی مرتکب یکی از اعمالی شود که طبق قانون جرم محسوب شود، تحقیقات از سوی دادسرا علیه وی آغاز می شود. حق دفاع متهم زمانی ایجاد می شود که مراجع ذیربط مراحل تحقیقات را آغاز کنند. وظایف وکلای کیفری با شروع تحقیقات و پیدایش حق دفاع، آغاز می شود.
او با کیفرخواستی که تنظیم می کند خواسته ها و حقوق موکلش را بیان می کند.

در صورت مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی ، وی با ارائه اسناد و مدارک لازم به مراجع ذیربط جهت حذف عنوان جرم و ختم تحقیقات، کیفرخواست را بررسی می کند. وکیل علیرضا طباطبایی در حین انجام این اقدامات، هم از قانون و هم به حادثه مربوطه آگاهی کامل دارد. وی با دقت زیادی به وظایف خود عمل می‌کند. به همین ترتیب، اگر کیفرخواست خود را با ماده ای اشتباه توجیه کند و مدارکی را که باید ارائه کند، ارائه نکند، نه تنها مجرمیت موکل خود را تأیید می کند، بلکه مجازات دریافتی خودش را هم افزایش می دهد.
بطورکلی وکیل کیفری به پرونده‌هایی می‌پردازد که با شکایت شاکیان آغاز می‌شود.

موضوعات پرونده هایی که در حیطه صلاحیت وکیل و مشاوره کیفری قرار می گیرد بطور کلی به شرح زیر است:

• جنایات مربوط به غارت

• قتل عمد

• جرایم مجروح کردن افراد

• تقلب و جرایم ورشکستگی متقلبانه

• جرایم اختلاس

• جرایم تهدید، توهین و سیاه نمایی

• جرایم مربوط به ارتشاء

• جرایم جعل اسناد

• جنایت قتل بدون عمد

• جرم جراحت شدید

• جرایم زورگیری

• جرم علیه قانونگذار

چنانچه نیاز به مشاوره کیفری دارید برای دریافت وقت مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی به صورت آنلاین و حضوری با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

مشاوره با وکیل ملکی

یک وکیل متخصص در حقوق املاک و مستغلات تمام حمایت های قانونی لازم را برای حل و فصل اختلافات بین طرفین به موکل خود ارائه می دهد.
وکیل دعاوی ملکی سعی می کند بمنظور جلوگیری از بروز اختلافاتی که ممکن است در مورد املاک و مستغلات روی دهد، قراردادهای مربوطه را تنظیم کند و اقدامات مختلفی را انجام دهد.


یک وکیل ملکی که در شغل خود حرفه ای است، قبل از طرح دعوی، راه های جایگزینی را به موکل خود ارائه می دهد. او با اطلاع دادن به مشتری خود در مورد راه های جایگزین، اطمینان حاصل می کند که موضوع در اسرع وقت حل می شود.
وکیل ملکی یک حرفه نیست. طبق قانون همه وکلا مجاز به رسیدگی به کلیه پرونده‌های حقوقی هستند. با این حال، وکلایی که می خواهند در رشته خود تخصص داشته باشند، فقط پرونده های مربوط به یک حوزه خاص را می گیرند. به همین دلیل است که اصطلاحات وکیل کیفری یا وکیل ملکی به وجود آمد.

اصطلاح وکیل ملکی برای وکلایی که به طور کلی به پرونده های املاک رسیدگی می کنند رایج شده است. اما این اصطلاح در قوانین حقوق جایی ندارد. ضمناً وکیلی که به پرونده های ملکی رسیدگی می کند خود را «وکیل ملکی» معرفی نمی کند. وکیل بودن یک حرفه بسیار جامع تر است. وکیل ملکی یک حرفه نیست، بلکه اصطلاحی است که نشان دهنده حوزه کاری وکیل است.


وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود، اولین گزینه ای که معمولاً به ذهن می رسد مراجعه به وکیل است. با این حال، هیچ الزامی برای وکالت توسط وکیل در سیستم حقوقی ایران وجود ندارد. افراد می توانند خودشان با طرح دعوی پیگیری کنند. از آنجایی که رشته حقوق نیازمند دانش فنی است، مراجعه به وکیل و مشاوره ملکی برای جلوگیری از تضییع حقوق، امری رایج است.


پرونده های املاک و مستغلات به عنوان مواردی شناخته می شوند که به اطلاعات فنی بیشتری نیاز دارند. بنابراین، اظهارنامه هر شخص ممکن است ناکافی، ناقص یا نادرست باشد. در این مرحله بسیار مهم است که فردی که در زمینه خود متخصص است به این موارد بپردازد. زیرا افرادی که تحصیلات حقوقی ندارند ممکن است به طور کامل از حقوق خود اطلاعی نداشته باشند.

کلام پایانی

وکیل قوه قضائیه جناب علیرضا طباطبایی در طول عمر کاری خود وکالت بسیاری از افراد را در قوه قضاییه بر عهده داشته است. او به دعواهای حقوقی بسیاری از افراد گوش داده و به عنوان مشاور حقوقی یا یک مشاور سایبری با آنها همراه بوده است. به همین دلیل است که به دلیل ارتباط او با موکلان منجر به افزایش موفقیت و اعتبار وی می شود.


برای یک وکیل صحبت با زبان روان و قابل فهم چه در گفتگو با مشتری و چه در دادگاه کاملاً ضروری است. به این ترتیب یکی از اصول مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی گفتگو موثر و نتیجه بخش خواهد بود.
چنانچه برای رفع مشکلات حقوقی خود نیاز به مشاوره حقوقی و یا در حوزه املاک مشاوره ملکی لازم است با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید