آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

مشاوره رایگان وکیل خانواده کرج

زمان انتشار: 00:03
تاریخ انتشار: 2022-02-21
نویسنده: Yasaman Nazarian
تعداد نظرات: بدون نظر

همانطور که می ‌دانید امروزه به علت وجود تفاوت‌های بسیاری در رفتار و عملکرد بین زوجین، ممکن است اختلافانی به وجود آید که حل کردن آنها تا حدودی سخت می ‌باشد. اگر زن و مرد با هم اختلاف داشته باشند می‌ توانند با گفتگو کردن و درک کردن یکدیگر این مشکل را حل نمایند. در صورتی که که اختلافات و مشکلات بیش از حد باشد، زوجین می ‌توانند به نزد وکیل بروند تا با گفتن مشکلات آنها را حل نماید. می‌ دانید که برای مشورت کردن با وکیل باید هزینه‌ای پرداخت کرد که با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است برای برخی از زوجین پرداخت هزینه تا حدودی سخت باشد. به همین علت آنها ترجیح می ‌دهند که از روش‌های دیگری برای حل اختلافات استفاده کنند. اما اینگونه افراد می ‌توانند از مشاوره رایگان وکیل خانواده(به انگلیسی: free family lawyer consultation) بهره‌مند شوند. این مشاوره کاملا رایگان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم درباره مشاوره رایگان وکیل خانواده توضیحاتی را ارائه کنیم.

مشاوره رایگان وکیل خانواده در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

مشاوره رایگان وکیل خانواده در تمامی مسائل و مشکلات خانوادگی از جمله گرفتن حق طلاق، گرفتن حق حضانت فرزند، پرداخت مهریه، پرداخت نفقه، پرداخت نفقه فرزند، گرفتن اجرت‌المثل و… می تواند به موکل خود کمک کند. این مشاوره معمولا به صورت تلفنی صورت گرفته و شما می ‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از مشاوره با وکلای مجرب بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان وکیل خانواده کرج

مشاوره رایگان وکیل خانواده در زمینه طلاق

زوجینی که قصد جدا شدن از یکدیگر را دارند معمولا برای گرفتن حق و حقوق خود به نزد وکیل می ‌روند. مشاوره رایگان وکیل خانواده مانند مشاوره حضوری کیفیت بالایی داشته و شما می ‌توانید تمامی سوالات خود را از مشاور بپرسید. متاسفانه آمار طلاق در حال افزایش بوده و در مقایسه با سال‌های گذشته رشد قابل تأملی داشته است. در اولین قدم مشاور سعی دارد مشکلات را حل کرده تا زوجین از هم جدا نشوند اما اگر مشکلات بیش از حد باشد وکیل تمام سعی خود را خواهد کرد که موکل بتواند حق و حقوق خود را دریافت نماید. زمانی که خطبه عقد خوانده می ‌شود مرد موظف است که مهریه را به همسرش پرداخت نماید. مهریه حق قانونی و شرعی زن است و مرد باید در زمان مناسب آن را بپردازد.

هنگامی که زوجین از هم جدا می‌ شوند در صورتی که مرد هنوز مهریه را پرداخت نکرده است باید طی مراحل طلاق آن را پرداخت نماید. چنانچه از توان مالی بالایی برخوردار نیست می‌ تواند از طریق مشاوره با یک وکیل مجرب و کارآزموده دادخواستی را برای دادگاه تنظیم نماید و از دادگاه بخواهد که مهریه را قسط‌بندی کند. در این حالت دادگاه تمامی شواهد و مستندات را بررسی کرده و اگر ادعای مرد صحت داشته باشد،‌ مهریه را با توجه به توانایی مالی و درآمد ماهیانه مرد قسط‌بندی می ‌کند. جالب است بدانید که اگر مرد درباره دارایی‌هایش به دادگاه دروغ گفته باشد و مقداری از اموال خود را مخفی کرده باشد، زن می ‌تواند این موضوع را به دادگاه اطلاع داده و تمامی مدارک را به دادگاه تحویل دهد.

اگر اظهارات زوجه درست باشد، دادگاه اموال مرد را توقیف کرده و از مرد می‌خواهد که تمامی مهریه را تمام و کمال به زوجه پرداخت نماید. اگر باز هم مرد از دادن مهریه به زن اجتناب نمود دادگاه اموال توقیف شده مرد را به زن تحویل خواهد داد. اگر شما زنی هستید که دوست دارید از فرزند خود نگهداری کنید می ‌توانید برای همسر خود شرط بگذارید و در قبال بخشش مهریه حق حضانت فرزند را بگیرید. مشاوره رایگان وکیل خانواده می ‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مشاوره رایگان وکیل خانواده در زمینه پرداخت نفقه

نفقه چه زمانی به زن تعلق می‌گیرد؟ واضح است که زن و مرد در زندگی مشترک وظایفی دارند که باید به آنها عمل کنند اگر هریک از زوجین به این وظایف عمل نکنند، اختلافات زیادی بین آنها به وجود می‌ آید. برای زن وظایف خاصی تعیین شده است که زن موظف است آنها را انجام دهد و اگر در انجام وظایف خود کوتاهی نمود مرد نیز می ‌تواند به او نفقه را پرداخت نکند. پس نفقه حقی است که مرد در قبال کارهایی که وظیفه زوجه است به او می ‌پردازد. اگر زنی وظایف خود را به خوبی انجام می ‌دهد ولی مرد از پرداخت نفقه خودداری کرد زن می‌ تواند از طریق مشاوره رایگان وکیل خانواده این موضوع را در دادگاه مطرح کرده تا بتواند به حق خود برسد.

مشاوره رایگان وکیل خانواده کرج

مشاوره رایگان وکیل خانواده درباره پرداخت نفقه فرزند

ممکن است زوجین بعد از گذشت چندین سال و با وجود فرزند یا فرزندان بخواهند از هم جدا شوند. در صورتی که فرزند با مادر زندگی کند، پدر موظف است نفقه فرزندان را پرداخت نماید. هنگامی که فرزندی به دنیا می‌ آید پدر و مادر هر دو وظیفه دارند که از او نگهداری کنند. اگر پدری نفقه فرزندان را پرداخت نمی‌ کند، مادر می ‌تواند با مشاوره رایگان وکیل خانواده مشکلات خود را تا حد زیادی حل کند. دادگاه با بررسی مدارک رای نهایی را صادر خواهد کرد.

مشاوره رایگان وکیل خانواده در زمینه پرداخت اجرت‌المثل

همانطور که اشاره کردیم برخی از کارها جزو وظایف اصلی زن و مرد است و هردو موظف هستند که به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کنند. اگر زنی غیر از کارهایی که جزو وظایف اوست کارهایی دیگری را نیز برای همسر و منزل انجام دهد، مرد نیز وظیفه دارد که در ازای آن به زوجه اجرت‌المثل پرداخت کند. درنتیجه اجرت‌المثل هزینه‌ای است که در قبال کارهایی غیر از وظایف اصلی زن پرداخت می ‌شود. زن با اختیار خود می ‌تواند کارهای مربوطه را انجام دهد. در صورتی که اجرت‌المثل به زوجه تعلق گیرد ولی مرد از پرداخت آن اجتناب‌ کند، می ‌توان از طریق مشاوره رایگان وکیل خانواده این موضوع را مطرح نمود و آن را حل کرد.

مشاوره رایگان وکیل خانواده کرج

مشاوره رایگان وکیل خانواده در زمینه گرفتن حق طلاق

از لحاظ شرعی و قانونی حق طلاق با زوج بوده و مرد می ‌تواند بدون ثابت کردن هیچ مدرکی و یا بدون هیچ دلیلی از همسر خود جدا شود. ولی باید برای جدا شدن از زوجه تمامی حقوق او ازجمله مهریه و.. را پرداخت نماید. اگر زنی قصد گرفتن طلاق از همسرش را دارد باید برای جدا شدن از زوج دلایل محکمی را به دادگاه ارائه دهد و آنها را ثابت کند. دادگاه نیز با بررسی مدارک و شواهد رای نهایی را صادر خواهد کرد. البته یکی از رایج‌ترین راه‌های گرفتن حق طلاق توسط زن، بخشش مهریه است. در این حالت زن همه یا بخشی از مهریه را در ازای گرفتن طلاق به زوج می‌بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید یک مشاوره رایگان وکیل خانواده را ترتیب دهید و سوالات مربوطه را بپرسید.

همانطور که از نام مشاوره رایگان وکیل خانواده معلوم است، این مشاوره رایگان بوده و شما می ‌توانید بدون پرداخت هزینه با وکیل مورد نظر خود مشورت کنید. به طور معمول مشاوره رایگان به صورت تلفنی انجام شده و شما می‌ توانید شماره و نام وکلای مجرب را از طریق سایت‌ مجموعه ما پیدا کنید. جالب است بدانید که زوجین می ‌توانند با وکیلی غیر از وکلای شهر خود تماس حاصل فرمایند. در نتیجه در این روش هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. همچنین مشاوره رایگان وکیل خانواده برای افراد بی‌بضاعت بسیار مناسب است.

بابت مطالعه این پست از شما متشکرم!

چنانچه قصد دریافت خدمات تلفنی سایبری را دارید می‌توانید با شماره تماس 09121699718 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید از خدمات سایبری غیرحضوری استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به دفتر وکیل طباطبایی نیاز خود را به وکیل رفع نمایید. کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱ آدرس دفتر وکیل طباطبایی است.