آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

وکیل خانواده مشاوره رایگان کرج

زمانی که دو طرف مرد و زن وارد زندگی مشترک می‌ شوند باید یک سری قواعد را را رعایت کنند تا برای زندگی آنها مشکلی به‌ وجود نیاید. اما در برخی از موارد ممکن است به دلایل گوناگونی زوجین با مسائل و مشکلات خانوادگی مواجه شوند که حل آنها تا حدودی مشکل است. این افراد به دنبال راه چاره‌ای برای حل آنها هستند. یکی از راه‌های حل اختلافات بین زوجین، کمک گرفتن و مشاوره با یک وکیل کارآزموده است. وکیل خانواده مشاوره رایگان در زمینه حل مشکلات خانوادگی تجربه بسیار زیادی دارد به همین علت می‌تواند مشاور و راهنمای عالی برای زوج و زوجه باشد.

افرادی که به دفتر وکیل مراجعه می‌کنند باید برای ملاقات حضوری مبلغی را پرداخت نمایند که در صورت افزایش جلسات ممکن است هزینه آن تا حدودی بالا باشد. برای همین افراد قشر متوسط جامعه نمی‌توانند در این جلسات حضور پیدا کنند. مشاوره با وکیل خانواده رایگان یکی از راهکارهای است که برای این افراد پیشنهاد می‌شود. زوجین می ‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از گفتگو با وکیل بهره‌مند شوند تا بتوانند روند درست و قانونی پرونده را طی کنند. در این مقاله سعی داریم درباره مواردی که وکیل خانواده می‌تواند به افراد کمک کند صبحت کنیم پس با ما همراه باشید.

وکیل خانواده

آیا مشاوره با وکیل خانواده رایگان می‌تواند در زمینه طلاق تأثیرگذار باشد؟

شما می ‌توانید درباره تمامی مشکلات بین خود و همسرتان با وکیل گفتگو کنید. مشاوره با وکیل خانواده رایگان معمولا از طریق تلفن و تماس انجام می ‌شود. در این صورت به شما پیشنهاد می ‌کنیم که در وقت‌های غیر اداری به وکیل مربوطه زنگ بزنید. چرا که در این اوقات احتمال پاسخگویی سریع‌، بالاتر است. البته نحوه ثبت دادخواست طلاق از طرف زوج و زوجه باهم متفاوت است و هرکدام شرایط خاص خود را دارند. در قانون نوشته شده‌است که حق طلاق در حالت عادی با مرد است. یعنی مرد در هر زمان و شرایطی می ‌تواند بدون هیچ دلیل و مدرکی از همسرش جدا شود.

البته در این صورت باید تمام مهریه و نفقه و… را به صورت کامل به زوجه بپردازد. در برخی از موارد خاص زوجه می ‌تواند حق طلاق داشته باشد. برای مثال اگر زندگی با زوج بسیار سخت و غیر قابل تحمل باشد و یا اینکه زوج بیماری سختی داشته باشد، زوجه می ‌تواند از او جدا شود. البته برای اینکه تنظیم دادخواست طلاق از سوی زوجه باشد باید تمامی دلایل خود را با ارائه مستندات قانونی و درست به دادگاه ثابت نماید. برخی از زوجین نیز شروطی را تعیین می ‌کنند برای مثال زن در قبال بخشش مهریه خود می ‌تواند حق طلاق داشته باشد. البته برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتر و جامع‌تری در این باره داشته باشید حتما با یک مشاور گفتگو کنید.

وکیل خانواده مشاوره رایگان کرج

مشاوره با وکیل خانواده رایگان در زمینه گرفتن حق حضانت فرزند

زمانی که زوجین فرزندی به دنیا می‌آورند در برابر او مسؤل هستند و وظیفه دارند از فرزند یا فرزندان خود نگهداری کنند. اگر به هر دلیلی دو طرف از هم جدا شدند، دادگاه به هر دو نفر حق دیدن و نگهداری از فرزند را خواهد داد. از لحاظ قانونی مادر می ‌تواند تا سن هفت سالگی از فرزند خود مراقبت و نگهداری کند. البته در برخی از موارد ممکن است زوجه همه یا بخشی از مهریه خود را ببخشد تا بتواند حق حضانت فرزند خود را بگیرد. در این صورت نیز پدر می‌تواند در روزهای مشخصی فرزند خود را ملاقات نماید. مشاوره با وکیل خانواده رایگان می ‌تواند در رابطه با گرفتن حق حضانت فرزند توضیحات کامل‌تر و جامع‌تری را در اختیار شما بگذارد.

مشاوره با وکیل خانواده رایگان در زمینه پرداخت نفقه

آیا مرد موظف است به زن نفقه بپردازد؟ درکل نفقه شامل تمام هزینه‌هایی است که مرد باید برای زندگی پرداخت نماید. هزینه پوشاک، منزل، وسایل خانگی و.. همه نمونه‌هایی از نفقه می‌ باشند. در زندگی مشترک زن وظیفه دارد تمامی شروط ضمن عقد را رعایت کند و تمامی آنها را انجام دهد. اگر زوجه به این شروط عمل نکند مرد نیز می ‌تواند نفقه را پرداخت نکند. در صورتی که زوجه به وظایف زناشویی خود به طور کامل عمل کند ولی زوج هیچ نفقه‌ای را پرداخت نکند، می ‌تواند از طریق مشاوره با وکیل خانواده رایگان این موضوع را مطرح کند و آن را حل نماید.

اجرت‌المثل

در قسمت قبلی توضیح دادیم که نفقه حقی است که مرد برای کارهایی که وظیفه زن است پرداخت می‌ کند. اما ممکن است زن علاوه بر وظایف خود کارهای دیگری را نیز در منزل مرد انجام دهد که جزو وظایف او نیست. در این حالت مرد به ازای آن می ‌تواند به زن اجرت‌المثل پرداخت نماید. اجرت‌المثل زمانی به زن تعلق دارد که کارهایی علاوه بر وظایف اصلی خود را انجام دهد و اگر اینگونه نباشد مرد می ‌تواند هیچ پولی پرداخت نکند. برای اینکه بتوانید مفهوم اجرت‌المثل را بهتر متوجه شوید یک مشاوره با وکیل خانواده رایگان داشته باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کند.

وکیل خانواده مشاوره رایگان کرج

آیا مشاوره با وکیل خانواده رایگان می‌تواند در زمینه گرفتن مهریه به موکل خود کمک کند؟

مهریه حق قانونی و شرعی زوجه است. هنگامی که زوجه به عقد مرد درآید می‌تواند مهریه خود را دریافت کند. برای همین زوج هنگام تعیین مهریه باید به مقدار آن باتوجه به بودجه و توان مالی خود توجه کند. اگر توان مالی مرد پایین باشد، می‌ تواند از طریق مشاوره با وکیل خانواده رایگان دادخواست لازم را برای دادگاه تنظیم نماید. دادگاه نیز با بررسی مدارک و اطمینان از درست بودن شواهد، مهریه را باتوجه به درآمد مرد و دارایی‌های او قسط‌بندی می ‌کند. زن می ‌تواند در ازای گرفتن حق حضانت فرزند خود بخشی از مهریه یا تمام آن را به شوهرش ببخشد. البته اگر مردی درباره دارایی­های خود به دادگاه دروغ گفته باشد، دادگاه می­تواند اموال او را توقیف کند و اگر دوباره مرد از پرداخت مهریه اجتناب نمود، اموال توقیف شده به زن داده می­ شوند.

وکیل خانواده مشاوره رایگان کرج

نرخ و هزینه مشاوره با وکیل خانواده رایگان

همانطور که می‌ دانید برای اینکه بتوانید از مشاوره‌ها و جلسات وکلا بهره‌مند شوید باید هزینه پرداخت کنید. متاسفانه امروزه به علت شرایط بد اقتصادی بسیاری از مردم توانایی پرداخت هزینه وکیل را ندارند.‌ این دسته از مردم می ‌توانند از طریق مشاوره با وکیل خانواده رایگان مشکلات خانوادگی خود را حل نمایند. همانطور که از نامش پیداست این مشاوره رایگان بوده و نیاز نیست هیچ پولی بابت آن پرداخته شود. جالب است بدانید که در این روش شما می‌ توانید با وکلای دیگر شهرها نیز گفتگو کنید و لازم نیست حتما با یک وکیل از شهر خودتان صحبت نمایید. برای پیدا کردن شماره و نام وکلا می‌توانید به سایت مجموعه ما مراجعه کنید. در این سایت‌ نام بسیاری از وکلای مجرب و متخصص نوشته شده‌است. در قسمت پایینی سایت می توانید نظرات و سوالات خود را به صورت خلاصه درج کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود‌.

بابت مطالعه این پست از شما متشکرم!

چنانچه قصد دریافت خدمات تلفنی سایبری را دارید می‌توانید با شماره تماس 09121699718 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید از خدمات سایبری غیرحضوری استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به دفتر وکیل طباطبایی نیاز خود را به وکیل رفع نمایید. کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱ آدرس دفتر وکیل طباطبایی است.