آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

وکیل روابط نامشروع کرج

زمان انتشار: 19:03
تاریخ انتشار: 2022-02-13
نویسنده: Yasaman Nazarian
تعداد نظرات: بدون نظر

وکیل روابط نامشروع

درباره‌ی روابط نامشروع باید گفت که یکی از جرایم غیرقابل بخشش می‌باشد چراکه این عمل باعث از بین رفتن آرامش و امنیت جامعه و خانواده می‌شود. باید گفت که حتی اگر فرد هیچ شاکی خصوصی نداشته باشد باز هم به علت آسیبی که این جرم به جامعه وارد می‌کند، نمی‌توان از مجازات فرد خودداری کرد درنتیجه در دادگاه برای آن مجازاتی در نظر گرفته می‌شود. برخی از مردم فکر می‌کنند که رابطه نامشروع تنها به به رابطه جنسی ختم می‌شود اما اینگونه نیست و هر رابطه و کاری که باعث خدشه‌دار شدن عفت عمومی گردد، یک نوع رابطه نامشروع به حساب می‌آید. برای مثال می‌توان گفت که اگر دختر و پسری بدون خواندن صیغه و خطبه‌ محرمیت در یک خانه حضور داشته باشند، رابطه آنها نامشروع می‌باشد. شما می‌توانید برای گرفتن حق خود از فرد یا افرادی که مرتکب رابطه نامشروع شده‌اند، از وکیل روابط نامشروع(به انگلیسی:Illegal relationship lawyer ) کمک بگیرید. در ادامه درباره‌ رابطه نامشروع و حکم آن و همچنین وکیل روابط نامشروع توضیحاتی را ارائه خواهیم داد درنتیجه با ما همراه شوید.

گرفتن حق طلاق با ثابت کردن رابطه نامشروع

درباره‌ گرفتن حق طلاق باید گفت که اگر زن بتواند ثابت کند که زوج رابطه نامشروع دارد و یا بدون کسب اجازه از همسر خود به ازدواج دوم اقدام کرده است، حق طلاق با زوجه می‌باشد. زن می‌تواند با همراهی وکیل روابط نامشروع، مدارک و اسناد لازم را به دادگاه تحویل دهد و کارهای طلاق و… را پیش ببرد.

وکیل روابط نامشروع کرج

تکلیف ارث، مهریه و نفقه در رابطه نامشروع چگونه است ؟

چنانچه زن مرتکب رابطه نامشروع شده باشد و همسر او بتواند این جرم را ثابت کند، زوجه از گرفتن ارث محروم نمی‌شود و درنتیجه داشتن رابه نامشروع باعث محروم شدن زوجه از گرفتن ارث نخواهد شد. درباره‌ی مهریه نیز همینگونه است یعنی حتی از خیانت زوجه ثابت شود بازهم زوج باید مهریه را پرداخت نماید چراکه مهریه هدیه‌ای است از طرف مرد و او وظیفه دارد از هنگامی که خطبه عقد خوانده می‌شود آنرا به زوجه پرداخت نماید. باید اشاره کرد که اثبات رابطه نامشروع مانع از گرفتن نفقه نیز نمی‌شود و زوجه می‌تواند نفقه را از همسر دریافت نماید.

طلاق به درخواست زوج

همانطور که می‌دانید اگر مرد بدون هیچ دلیلی به درخواست طلاق اقدام نماید باید تمامی حقوق زوجه از جمله اجرت المثل و نصف ثروت و دارایی خود را به زوجه بدهد تا بتواند او را طلاق دهد. اما اگر زن دچار رابطه نامشروع شده باشد و مرد بتواند این موضوع را به طور کامل ثابت کند، در این صورت مرد می‌تواند بدون پرداخت هیچکدام از این حقوق، همسر خود را طلاق دهد. برای اینکه بتوانید از شرایط و ضوابط این قوانین اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌توانید با یک وکیل روابط نامشروع مشورت نمایید و از او بخواهید شما را راهنمایی کند.

وکیل روابط نامشروع کرج

مجازات رابطه نامشروع چیست؟

اگر شخصی مرتکب رابطه نامشروع شود حتی اگر هیچ شاکی خصوصی نداشته باشد بازهم مجرم است و باید او را مجازات کرد. باتوجه به قانون مجازات اسلامی ماده 637، مجازات این فرد باتوجه به نوع جرم او یک تا نود و نه ضربه شلاق می‌باشد. شما می‌توانید با کمک وکیل روابط نامشروع اسناد و مدارک لازم را به دادگاه تحویل دهید و در اسرع وقت به نتیجه برسید.

وکیل روابط نامشروع و قانون مجازات

وکیل روابط نامشروع از تمامی قوانین کشور آگاه است و باتوجه به نوع جرم می‌تواند مجازات را نیز تعیین کند. اگر زن و مردی که محرم نباشند و مرتکب رابطه نامشروع شوند مجازات آنها از یک تا نود و نه ضربه شلاق خواهد بود اگر مرد یا زن به زور رابطه نامشروع داشته باشند فقط فرد اکراه کننده مجازات می‌شود. لازم به ذکر است که اگر فردی در انظار عمومی کارهای نادرست و حرامی را انجام دهد از ده روز تا دو ماه به حبس و یا هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم خواهد شد.  همچنین زنانی که بدون حجاب در انظار عمومی ظاهر می‌شوند به ده روز تا دو ماه حبس محکوم خواهند شد. همچنین اگر فردی زن شوهردار را که در عده دیگری است به ازدواج و عقد مرد دیگری درآورد، به شش ماه تا سه سال زندان و یا پرداخت جزای نقدی محکوم خواهد شد. البته اگر چنین فردی دارای دفتر ثبت ازدواج باشد برای همیشه از این کار منع می‌شود. اگر زنی در عده دیگری باشد ولی خود را به عقد مرد دیگری درآورد و همچنین به مواقعه منجر نشود به شش ماه تا دو سال زندان محکوم خواهد شد. اگر فردی زنی را که در عده‌ی دیگری است به همسری خود درآورد و به مواقعه نیز منجر نشود به شش ماه تا دو سال زندان محکوم می‌شود. برای اطلاع از تمامی مجازات‌های مربوط به روابط نامشروع می‌توانید با وکیل روابط نامشروع مشورت کنید.

وکیل روابط نامشروع کرج

مراجع صالح برای ثبت کردن شکایات مربوط به رابطه نامشروع

افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند برای ثبت شکایت خود می‌توانند به دادسرای شهرستان خود مراجعه نمایند و کارهای مربوطه به شکایت را پیش ببرند. اما افرادی که در تهران زندگی می‌کنند برای ثبت شکایت مربوط به رابطه نامشروع باید به دادسرای ارشاد تهران مراجعه کنند و آنجا شکایت خود را پیگیری کنند. البته باید گفت که راه دیگری نیز برای ثبت شکایت وجود دارد، فرد می‌تواند به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کند و شکایت خود را ثبت نمایدو سپس تحقیق درباره‌ی صحت و درستی مدارک ارائه شده آغاز خواهد شد و اگر صحت مدارک ارائه شده توسط زوج، اثبات گردید، دفاتر خدمات قضایی پرونده را به دادسرای ارشاد ارسال خواهد کرد. زوج می‌تواند تمامی این مراحل را با کمک وکیل روابط نامشروع در کمترین زمان ممکن به پایان برساند.

وکیل روابط نامشروع

اگر فردی به رابطه نامشروع همسر خود پی ببرد باید برای ثبت شکایت مدارک و اسناد لازم را به دادگاه تحویل دهد تا شکایت او ثبت شود و مورد بررسی قرار گیرد. پیداکردن دلیل محکم تا حدودی سخت و طولانی است برای همین بهتر است از یک وکیل روابط نامشروع در این باره کمک بگیرید. کمک گرفتن از یک وکیل کاربلد و کارآزموده به شما در به جریان انداختن شکایت کمک زیادی خواهد کرد. وکیل رابطه نامشروع می‌تواند تمامی تجربیات خود را از پرونده‌های گوناگون در اختیار مراجعه کننده قرار دهد. اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید، بهتر است از وکیل مجرب و کارآزموده برای حل این مشکل کمک بخواهید.

نرخ و هزینه‌ی وکیل روابط نامشروع

درباره‌ی نرخ و هزینه‌ی وکیل روابط نامشروع باید گفت که باتوجه به پیچیدگی پرونده، متفاوت است و هرچقدر پرونده سنگینتر باشد، نرخ وکیل رابطه نامشروع نیز بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید با یک وکیل مجرب و کاربلد مشورت کنید می‌توانید به سایت‌ ما مراجعه نمایید. در مجموعه ما نام تعدادی زیادی از وکلا نوشته شده‌ است و شما می‌توانید با یکی از آنها درباره‌ی موضوع و شرایط خود صحبت کنید و از او بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کند.

بابت مطالعه این پست از شما متشکرم!

چنانچه قصد دریافت خدمات تلفنی سایبری را دارید می‌توانید با شماره تماس 09121699718 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید از خدمات سایبری غیرحضوری استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به دفتر وکیل طباطبایی نیاز خود را به وکیل رفع نمایید. کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱ آدرس دفتر وکیل طباطبایی است.