آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

وکیل طلاق توافقی کرج

زمان انتشار: 11:31
تاریخ انتشار: 2022-02-22
نویسنده: Yasaman Nazarian
تعداد نظرات: بدون نظر

طلاق یکی از آسیب های اجتماعي تاثیر گذار بر کانون خانواده است و به همین دلیل توافقی بودن آن، نقش مهمی در کاهش آسیب های آن دارد. توافق بر سر طلاق، یکی از اتفاقاتی است که به ندرت و البته در شرایط خاصی به وقوع می پیوندد. برای طلاق توافقی دو طرف باید در مسائل مختلف به توافق برسند. وکیل طلاق توافقی(به انگلیسی: agreed divorce lawyer ) در کرج و شهرهایی با آمار طلاق بالا، به طور اختصاصی بر روی پرونده های طلاق توافقی کار می کند. با انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

قوانین جدید برای طلاق توافقی هم متفاوت است و برای آگاهی از مراحل انجام طلاق، باید مشاوره‌ای با وکیل انجام شود. برای پیدا کردن وکیل طلاق توافقی ارزان باید تحقیق بیشتری توسط فرد انجام شود تا بهترین گزینه انتخاب شود. برای شروع مرحله طلاق به هیچ عنوان نمی توان ابتدا دادخواست را به دادگاه خانواده اعلام کرد.

بنابر قوانین جدید می بایست که ثبت نامی در سایت تصمیم صورت بگیرد‌. بعد از انجام مشاوره و مراجعه به مراکز غربالگری گواهی برای شرکت در جلسات دادگاه دریافت می شود. بعد از این مراحل، زوجین می ‌توانند دادخواست طلاق خود را به دادگاه ارسال کنند. مشورت با وکیل طلاق توافقی کمک می ‌کند که زوجین با جزئیات این مراحل بیشتر آشنا شده و زودتر به نتیجه برسند.

جزئیات مهم طلاق توافقی

یکی از اطلاعاتی که وکیل طلاق باید در اختیار موکل خود قرار دهد، تمامی جزئیات مربوط به طلاق توافقی و اینکه این طلاق چه نوعی است. طلاق با توجه به اینکه شوهر در حال بازگشت به زندگی باشد، شامل دو نوع رجعی و بائن هستند. بیشتر افراد، طلاق توافقی را از نوع بائن می دانند که مرد در مدت عده قادر نخواهد بود تا به زندگی برگردد و برای بازگشت نیاز به عقد مجدد است.

در برخی موارد، طلاق توافقی، طلاق رجعی هم به حساب می آيد. برای شروع مراحل طلاق، باید مدارک کامل و کافی در اختیار وکیل طلاق توافقی قرار دهد. برای شروع به کار وکیل، ارائه مدارک شناسایی زوجین اعم از کارت ملی، شناسنامه و اصل عقدنامه باید در اختیار وکیل قرار بگیرد. هر وکیل طلاق توافقی در تهران، موظف است تا از صحت مدارک ارائه شده، اطمینان حاصل کند.

در طلاق توافقی باید توافقنامه‌ای ارائه شود که جزئیات مربوط به مهریه و حضانت باید در آن روشن و واضح باشد. همچنین زوجه به هیچ عنوان نباید باردار باشد، چرا که در صورت بارداری، امکان طلاق وجود ندارد. برای زوجینی که در دوره عقد اقدام به طلاق می کنند، ارائه گواهی بکارت الزامی است.

وکیل طلاق توافقی کرج

مهریه و نفقه در طلاق توافقی

در طلاق توافقی هم مهریه از شوهر دریافت می شود. اما طرفین در مورد میزان آن و مدت زمان دریافت آن توافق می کنند. بسیاری از افراد طلاق توافقی را به معنی بخشش مهریه می دانند. اما لزوما چنین چیزی نیست. برای آشنایی کامل با جزئیات طلاق توافقی، زوجین باید با وکیل طلاق توافقی با تجربه مشورت کنند. نفقه یکی از توافقاتی است که باید بین زوجین صورت بگیرد. در صورت عدم توافق در موضوع نفقه، قاضی در مورد آن حکمی صادر می کند.

در طلاق بائن، نفقه به هیچ عنوان در مدت زمان عده، به زوجه تعلق نمی گیرد. برای طلاق دوران عقد، در شهرهایی مثل کرج بهتر است که زوجین در گروه حقوقی با تجربه، در جستجوی بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج باشند. برای طلاق توافقی، چه در زمان عقد و چه در ازدواج مدخوله، توافق بر سر مهریه و نفقه باید صورت بگیرد. بهتر است زوجین به وکیل مراجعه کرده و توافقات خود را مطرح کنند.

در این شرایط، طلاق توافقی زوجین زودتر انجام می شود. بعد از کسب اطلاعات کافی و آمادگی مدارک و مراحل طلاق توافقی باید اجرا شود.

اقدامات وکیل طلاق توافقی

در طلاق توافقی مراجعه به وکیل امری ضروری است. وکیل طلاق توافقی مراحل آن را به خوبی به زوجین شرح می‌دهد و در اولین مرحله، دادخواست به دادگاه ارائه می شود. برای اینکه کوچکترین اشتباهی در این روند صورت نگیرد، وجود وکیل امری ضروری است.در صورتی که دادخواست دارای اشتباه باشد، زوجین به نتیجه نخواهند رسید. بعد از ارائه دادخواست، زوجین به درخواست دادگاه باید به مرکز مشاوره مراجعه کنند. در این مراکز معمولاً سعی می شود تا اصلاح روابط بین زوجین منجر به آشتی آنها شود‌.

بعد از گذراندن دوره مشاوره، اگر زوجین تمایل به طلاق داشتند، باید ادامه کار را پیگیری کنند. در دادگاه های خانواده، تمامی تلاش بر این است که زوجین با یکدیگر سازش کنند. با گرفتن مشاوره و انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی ارزان در تیم های حقوقی مجرب، کمترین مشکل در روند طلاق به وجود نمی آید. زمانی که قاضی از آشتی کردن زوجی قطع امید کند، نامه‌ای بر مبنای عدم سازش را ارائه می دهد.

این برگه به معنای اجازه‌ای برای طلاق زوجین است و آنها با مراجعه به دفاتر طلاق، قادر خواهد بود تا طلاق را جاری کند. بعد از دریافت این نامه تنها سه ماه مهلت وجود دارد تا به دفترخانه مراجعه شود. در صورتی که از مدت زمان اعلام شده استفاده بهینه نشود، تمامی مراحل دادگاه باید از اول طی شود.

وکیل طلاق توافقی کرج

ضرورت بکارگیری وکیل طلاق توافقی

یک وکیل طلاق توافقی می تواند به زوجین کمک کند که بدانند هنگام جدایی یا طلاق باید از چه چیزهایی آگاه باشند. او می تواند در مورد حقوق و مسئولیت های قانونی به آنها مشاوره دهد. وکیل خانواده همچنین می تواند در صورت نیاز به توافق برای حل و فصل مسائل با همسر یا مراجعه به دادگاه کمک کننده باشد. در بسیاری از موارد، برای گرفتن حکم طلاق نیازی به جلسه دادگاه نیست.

اگر هر دو موافق باشند، با کمک وکیل طلاق توافقی ارزان ارسال فرم های مورد نیاز انجام می شود. اگر زوجین فرزند دارند، قبل از اینکه درخواست طلاق کنند، باید توافقات والدین در حمایت از فرزندان تنظیم شود. هر کدام از طرفین که درخواست طلاق دهند، می توانند از مشاور حقوقی رایگان برای تهیه و چاپ فرم های مورد نیاز خود کمک بگیرند. وب سایت های حقوقی معتبر، دارای راهنماهای گام به گامی است که زوجین می توانند برای درخواست طلاق با همسر خود استفاده کنند. گزینه دیگر این است که برای اطلاعات رایگان و کمک درخواست طلاق به یک وکیل طلاق توافقی مراجعه شود.

 

اهمیت وکیل طلاق توافقی در تهران

در شهرهایی که میزان طلاق بالا است، وکلا نقش بسیاری مهمی دارند. وکلا می توانند به طرق مختلف به افراد کمک کنند. بکارگیری یک وکیل برای رسیدگی به مراحل اداری طلاق در پرونده، در بخش های زیادی از پرونده به شما کمک کند.وکلا به زوجین کمک می‌کنند تا مسائل را با همسرشان حل کرده و کار به دادگاه کشیده نشود. خدمات حقوقی وکیل طلاق توافقی در اصفهان، مانند هر شهر دیگری در حوزه مرتبط صورت می گیرد. نکته مهم در مراجعه به وکیل، عدم انتخاب وکیل با تجربه کاری متفاوت است. وکیل طلاق توافقی، فقط در انجام وظایف قانونی که توافق بر سر آن ها صورت گرفته است، مانند بررسی یک سند قبل از امضا نقش دارد. نقش وکیل طلاق به این صورت است که وکیل در پشت صحنه به زوجین کمک می‌کند. انواع خدمات حقوقی رایگان برای افرادی که واجد شرایط هستند، توسط وکلا انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره گزینه‌های مشاوره حقوقی، باید با وکلای مربوطه مراجعه شود.

بعد از ارائه گواهی عدم سازش برای طلاق، هیچ گونه قاطعیت برای طلاق زوجین وجود ندارد. با این شرایط که امکان تجدید نظر در آن وجود دارد. برای اطمینان از طلاق توافقی زوجین باید به مدت ۴۴ روز منتظر باشند تا نتیجه نهایی به آنها اطلاع رسانی شود. در صورتی که زوجین بعد از رای نسبت به طلاق، درخواست تجدید نظر خود را اعلام کنند، باید این مدت را منتظر باشند. در صورتی که هیچکدام از طرفین نسبت به رای اعتراض نداشته باشند، باید در اسرع وقت به دفاتر طلاق مراجعه کنند. برای اطلاع کامل باید از وکیل طلاق توافقی با تجربه کمک گرفته شود. با توجه به شرایط طلاق توافقی، در زمان کمتری حکم اعلام می شود. توافقی بودن این طلاق موجب می‌شود تا طرفین به هیچ عنوان دچار مشکلات عاطفی نشوند.

 با توجه به اینکه توافقات بر سر نفقه، مهریه و حضانت فرزندان انجام شده است، سرعت بیشتری در روند پرونده وجود خواهد داشت. مراجعه به وکیل طلاق توافقی در تهران امری بسیار کارآمد تلقی می شود. در درخواست طلاق، اگر ادعایی از طرف یکی از زوجین مطرح شود تا زمان بررسی و اعلام نتایج، دادگاه زمان بیشتری به طول می انجامد. در طلاق توافقی اختلافی بین طرفین وجود ندارد و به همین دلیل بعد از طلاق، فرزندان هیچ مشکل عاطفی نخواهند داشت.

وکیل طلاق توافقی کرج

هزینه وکیل طلاق توافقی

در حالی که عوامل زیادی می توانند هزینه کلی را تغییر دهند، برای هر یک از همسران معمول است که هزینه ای برای تکمیل طلاق خرج کنند. این هزینه ها، صرفا هزینه وکیل طلاق توافقی نیست. همچنین ممکن است لازم باشد برای مواردی مانند تشکیل پرونده در دادگاه، جلسه آموزشی در مورد فرآیند طلاق برای زوجین گذاشته شود. معمولا وکیل طلاق توافقی هزینه کمتری را به عنوان دستمزد دریافت می کند.

در طلاق های دیگر، با توجه به اینکه باید اسناد و مدارک بیشتری توسط وکیل طلاق جمع آوری شود، هزینه بیشتری هم به عنوان دستمزد دریافت می شود. برای پیدا کردن وکیل طلاق توافقی ارزان بهتر است که جستجوی زیادی در بین گروه‌های حقوقی موجود انجام شود. فرایند طلاق توافقی چندان مراحل سختی ندارد و به همین دلیل هزینه کمتری در بر خواهد داشت.

هر کدام از روش های طلاق، مراحل مختلفی را شامل می شود. برای طلاق توافقی، بهتر است که حتما از وکیل طلاق توافقی کمک گرفته شود. وکیل طلاق با راهنمایی های خود، نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کند. در صورت نیاز به وکیل طلاق می توانید با گروه حقوقی البرز تماس گرفته و بعد از دریافت مشاوره های لازم، مسئولیت حقوقی طلاق خود را به این موسسه بسپارید.

بابت مطالعه این پست از شما متشکرم!

چنانچه قصد دریافت خدمات تلفنی سایبری را دارید می‌توانید با شماره تماس 09121699718 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید از خدمات سایبری غیرحضوری استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به دفتر وکیل طباطبایی نیاز خود را به وکیل رفع نمایید. کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱ آدرس دفتر وکیل طباطبایی است.