آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

وکیل نفقه کرج

زمان انتشار: 01:35
تاریخ انتشار: 2022-02-15
نویسنده: Yasaman Nazarian
تعداد نظرات: بدون نظر

وکیل خانواده همواره در زمینه هایی که مرتبط با دعاوی خانوادگی است، مهم ترین نقش را ایفا می کند. نفقه نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که در زمینه دعاوی حقوقی خانوادگی مطرح بوده که برای حل و برطرف کردن آن نیز نیازمند وجود وکیل مجرب نفقه خواهیم بود. وکیل نفقه (به انگلیسی: Alimony lawyer) به راحتی و با دقت بالا، افرادی که ملزم به دادن نفقه و یا آن دسته از خانم هایی که طالب دریافت نفقه خود هستند را راهنمایی کرده و اطلاعات و مشاوره های لازم را در اختیار آنان قرار می دهد.

با کمک گرفتن از وکیل نفقه، کار برای طرفین (زوج و یا زوجه) بسیار آسان خواهد شد و با طی کردن مراحل قانونی می توانند به حق خود برسند. علی رغم وجود مشکلات بسیار زیادی که در زمینه دعاوی خانوادگی وجود دارد، موکل می تواند با دریافت راهنمایی از وکیل نفقه از آنها در امان باشد.

بهترین وکیل نفقه

نفقه یکی از حقوق مهم زن در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران است که پس از ازدواج برای مرد واجب است تا این امر را به جای آورد. نفقه شامل خوراک، پوشاک، مسکن، پول نقد و موارد دیگر می باشد. این خدمات بر اساس توافق طرفین، باید این حق در اختیار زن قرار گیرد و همسر باید بر اساس قانون این عمل را انجام دهد. در صورتی که به درستی این کار انجام نگیرد و مرد از پرداخت نفقه امتناع کند زن می تواند شکایت کرده و از راه قانونی اقدام به گرفتن حق خود کند.

برای این کار، زوجه می تواند با ارائه مدارک معتبر در رابطه با امتناع زوج از پرداخت مهریه نزد مشاور حقوقی نفقه رفته و راهنمایی های لازم را دریافت نماید. مشاوره حقوقی نفقه را می توان از همان وکیل نفقه دریافت کرد. زیرا ایشان به راحتی مراجعه کننده خود را در امر گرفتن نفقه یاری می کند و ترتیبی می دهد تا دادخواست دریافت نفقه در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

بهترین وکیل نفقه کسی است که کار خود را به درستی و از راه قانونی خود انجام دهد. بدون اینکه حقی از طرفین پایمال شود و مرد بتواند در زمان مقرر نفقه خود را پرداخت نماید. این وکلا دارای تجربه کاری بسیار بالایی هستند و از این جهت به راحتی بهترین وکالت ممکن را در زمینه دریافت نفقه انجام خواهند داد. از این رو هر فردی می تواند با اطمینان بسیار بالا به این وکلا، به سرعت امور خود را حل کرده و به نتیجه ای مطلوب دست یابد.

وکیل نفقه خوب با مدارک قانونی حرف خود را در دادگاه ها به اثبات خواهد رساند. می توان برای تسریع، پیشبرد و حل کردن دادخواست نفقه خود به آسان ترین شکل ممکن با این مشاوران ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را پس از مطرح با آنها و دریافت راهنمایی های لازم و اساسی حل و برطرف کرد.

وکیل نفقه کرج

گرفتن نفقه با کمک وکیل نفقه

گرفتن نفقه توسط زوجه های بسیار زیادی به صورت قانونی امری مهم است. تنها خانم هایی که عقد دائم هستند می توانند نفقه دریافت کنند و کسانی که عقد موقت انجام داده اند مشمول گرفتن نفقه نمی باشند. مگر اینکه در بین طرفین قول و قرارهایی در این مورد مطرح شده باشد و پس از اتمام عقد موقت طی مدت زمان معینی زن نفقه بگیرد. در اینجا قصد داریم تا یکی از راه هایی را که می توانید با استفاده از آن به صورت قانونی از کسی که نفقه پرداخت نمی کند حق خود را دریافت کنید را شرح دهیم.

همان طور که می دانید برای دریافت نفقه، وکیل مجرب نفقه وجود دارد که می تواند تمامی افراد را در هر زمان در گرفتن نفقه یاری کند. گرفتن نفقه با کمک مشاور حقوقی بسیار موثر و آسان خواهد بود. با انجام این کار با حضور وکیل و به قانونی ترین شکل ممکن و البته به سریع ترین شکل این کار انجام می گیرد و زوج دیگر نمی تواند از دادن نفقه امتناع ورزد.

برای گرفتن نفقه، وکیل از موکل خود می خواهد مدارک کامل فراهم آورده و در اختیار او قرار دهد تا بتواند به راحتی امور موکل خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. از جمله این مدارک عبارتند از:

  • داشتن کارت ملی و ارائه آن به وکیل نفقه
  • داشتن شناسنامه
  • داشتن سند ازدواج
  • مدارکی که ثابت کند زوج به زوجه، نفقه ای از تاریخی که زوجه ادعا دارد پرداخت نکرده است.

با وجود این مدارک وکیل نفقه نیز می تواند در سریع ترین زمان ممکن کار خود را انجام داده و اقدام به گرفتن نفقه زن نماید. کمک های وکیل نفقه در امر دادن مشاوره های لازم به موکل خود نیز بسیار مورد توجه می باشد. وکلا می توانند به قدری در کار خود مجرب باشند که بدون حضور موکل و تنها با داشتن مدارک معتبر در دست خود مشکلات را حل کرده و حق موکل خود را بگیرند.

از این رو بسیاری از افراد امور مختلف خود را به این وکلا می سپارند و افراد می توانند در زمان هایی که نفقه خود را دریافت نمی کنند از راهنمایی های وکیل نفقه خوب و بسیار مجرب و متخصص بهره ببرند.

مزیت های داشتن وکیل نفقه

داشتن وکیل نفقه خوب همانند هر وکیل دیگری در زمینه های حقوقی مختلف امری اساسی بوده و دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. با توجه به همین مزیت های عالی و مهم نیز خانم هایی که نمی توانند نفقه خود را دریافت کنند با کمک وکیل نفقه این کار را انجام می دهند.

از جمله بهترین و مورد توجه ترین مزایای داشتن وکیل نفقه خوب می توان موارد زیر را نام برد:

  • می توان‌ با داشتن وکیل وکالت خود را به او داده و بدون نیاز به حضور در دادگاه و محیط های مختلف حقوقی دیگر مشکل خود را حل کرد.
  • با بودن وکیل نفقه و به دلیل داشتن تجربه این افراد، زمان دادگاه و رسیدن به نتیجه کاهش می یابد. همچنین افراد عادی با بی تجربگی که از این مسائل دارند دیگر شاهد طولانی شدن مشکلات حقوقی خود نمی شوند.
  • پس از حتمی شدن دادن نفقه توسط مرد، اگر باز هم از دادن نفقه خودداری کند حضور وکیل نفقه بسیار کمک کننده است. چرا که او می تواند در سریع ترین زمان ممکن حکم جلب زوج را بگیرد و حتی می تواند حکم توقیف تمامی دارایی های وی را صادر کند.
  • برای گرفتن نفقه و حق طلاق زن نیز وکیل می تواند به راحتی با روال قانونی و بدون اینکه مشکل خاصی در میان زوجین به وجود آید آنها را حل و برطرف کند.
  • با بودن وکیل نفقه و پیش بردن مراحل قانونی در کار مرد دیگر نمی تواند از دادن نفقه سر باز زند و به این شکل مشکلات به راحتی حل می شود.

وجود وکیل نفقه شامل مزایای مورد نظر و هزاران مزیت های خاص دیگر می باشد که بر اساس آنها هر فردی که نیاز به وکیل نفقه دارد، می تواند به مجرب ترین آنها مراجعه کند. هر شخص می تواند پس از اظهار کامل مشکل خود و ارائه مدارک معتبر به وکیل راهنمایی های لازم را از او گرفته و به راحتی مشکلات خود را به کمک یک وکیل حرفه ای برطرف نماید.

وکیل نفقه باید چگونه فردی باشد؟

وکیل نفقه کرج

وکلای حقوقی مختلفی در سراسر کشور با تخصص بالایی فعالیت می کنند که وکیل نفقه نیز یکی از آنها می باشد. هر کدام از این وکلا باید ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند که بتوان به راحتی به آنها اعتماد کرده و امور خود را به آنها سپرد. وکیل نفقه نیز باید این ویژگی ها را دارا  باشد تا بتوان برای گرفتن نفقه و حق خود از این مشاوران حقوقی بهترین و کاربردی ترین راهنمایی ها و کمک ها را دریافت کرد و در کمترین زمان ممکن اقدام به حل مشکلات خود در این باره کرد.

وکیل نفقه باید فردی امین باشد تا خیانت نکرده و با رشوه و ربا کار خود را انجام ندهد. همچنین باید بسیار حرفه ای و مجرب بوده و قدرت کلام بالایی در کنار تمامی این ها داشته باشد تا بتواند بی کم و کاست مشکل مراجعه کننده خود را برطرف نماید. بهترین و مورد اطمینان ترین وکیل نفقه باید با مدرک قانونی در دفتر خود کار کند تا موکل بتواند‌ با اطمینان و خیال آسوده امور حقوقی مربوط به نفقه را به آنها بسپارد.

همچنین او باید سابقه خوبی در زمینه داشتن پرونده های دریافت نفقه داشته باشد و در تمامی این پرونده ها موفق شده باشد که بتوان به آسانی به آنها اعتماد کرده و اطمینان حاصل نمود که می تواند به راحتی مشکل را حل کند. در نتیجه اینکه بتواند مراجعه کننده را به نتیجه ای مطلوب در کمترین زمان ممکن برساند.

وکیل نفقه خوب اگر دارای چنین خصوصیاتی باشد هر فردی می تواند اطمینان کاملی به آنها داشته باشد. به این شکل افراد در هر کجای ایران فعالیت های مختلف خود را به این مشاوران حقوقی با استعداد می سپارند. می توان به راحتی در مورد نفقه، کارهای خود را به این وکلا سپرده و بدون دردسر و در سریع ترین زمان شاهد رفع مشکل به قانونی ترین شکل ممکن و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی در آینده شد.

وکیل نفقه خوب و عالی فردی با صبر و حوصله می باشد و در کار خود به راحتی خسته نمی شود. در هر ساعت از شبانه روز نیز بر اساس مشکل مراجعه کنندگان خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری در اختیار آنان می باشد. به این شکل نیز مراجعه کنندگان به این وکلا اطمینان خاطر دارند و می دانند که می توانند با خیال راحت از آنها کمک و راهنمایی های لازم را گرفته و به زودی به بهترین نتایج دست یافته و حق و نفقه خود را دریافت نمایند.

نرخ روز مشاوره حقوقی نفقه

مشاوره حقوقی نفقه همانند هر فعالیت حقوقی دیگری با قیمت ها و هزینه های مختلف که مناسب کار و حرفه خود باشد، همراه است. این مشاوران با توجه به برنامه کاری و قرار داد هایی که دارند نرخ های مختلفی را تعیین کرده و بر اساس این قیمت ها هر کدام از آنها با قیمت های پایین تر و بالاتر پرونده ها را قبول می کنند. آن ها به صورت حرفه ای و عادلانه نیز به این پرونده ها رسیدگی کرده و به سرعت و در سریع ترین زمان ممکن موجب می شوند تا مراجعه کنندگان به نتیجه ای مطلوب دست یابند.

وکیل نفقه بر اساس اینکه چه مدت از شبانه روز می تواند در اختیار مراجعه کننده خود باشد هزینه پرونده را مشخص می کند. همچنین بر اساس حجم پرونده مراجعه کننده خود و با توجه به اینکه حل و برطرف شدن آن با توجه به روال قانونی چه مدت طول می کشد. این وکلا قیمت های مشخصی را برای انجام فعالیت خود انجام می دهند و مراجعه کنندگان نیز این نرخ ها را با شرایط توافقی وکیل خود قبول کرده و اقدام به همکاری با آنها می کنند و فعالیت های حقوقی نفقه را با اطمینان کامل به دست آنها می دهند.

هر کدام از وکلای نفقه بر اساس اینکه چه مقدار از فعالیت های آنها به صورت حضوری و چه مقدار از فعالیت های حقوقی آنها به صورت غیر حضوری می باشد نرخ های نهایی حرفه خود را تعیین می کنند. مراجعه کنندگان نیز می توانند به صورت قسط بندی بر اساس شرایط و بودجه خود و یا به شکل نقد و دیگر موارد پرداخت خود را انجام داده و به این شکل نیز موجب شوند تا وکلای نفقه مورد نظر آنها هر چه سریع تر فعالیت های خود را آغاز نمایند.

مشاورین حقوقی که به صورت رایگان فعالیت خود را انجام می دهند نیز کم نمی باشند؛ اما این افراد تنها در هنگام مشاوره آنلاین و یا تلفنی این کار را انجام می دهند و برای شروع به کار با مراجعه کننده هزینه هایی را طبق قانون دریافت می کنند. برخی دیگر نیز ممکن است بر اساس شرایط مراجعه کننده خود هزینه ای دریافت نکنند که این یک موضوع اختیاری می باشد و بستگی به وکیل دارد.

در هر صورت می توان در هر زمان بهترین و به صرفه ترین هزینه ها را برای داشتن یک وکیل حقوقی نفقه عالی و فوق العاده حرفه ای داشته و از آنها مناسب ترین مشاوره ها را در زمینه نفقه دریافت کرد. همینطور می توان با کمک حقوقی این افراد تا آخر عمر مشکل خود را حل کرده و بتوان به مقدار نفقه ای که حق قانونی است رسید.

از این رو حضور و وجود وکیل نفقه در پرونده های حقوقی امری مهم و اساسی می باشد و باید همیشه مجرب ترین و حرفه ای ترین و کاربلد ترین آنها در اختیار افراد باشد تا بتوانند به راحتی و با خیال آسوده فعالیت های مربوط به نفقه را به آنها بسپارند. جهت دریافت مشاوره حقوقی نفقه می توانید با مشاورین برتر موسسه حقوقی البرز در تماس باشید.

وکیل نفقه کرج

بابت مطالعه این پست از شما متشکرم!

چنانچه قصد دریافت خدمات تلفنی سایبری را دارید می‌توانید با شماره تماس 09121699718 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید از خدمات سایبری غیرحضوری استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به دفتر وکیل طباطبایی نیاز خود را به وکیل رفع نمایید. کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱ آدرس دفتر وکیل طباطبایی است.