درباره وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

من علیرضا طباطبایی هاشمی وکیل پایه یک دادگستری متولد آذرماه 1353 عضو کانون وکلای دادگستری البرز و مدیر و مؤسس گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری هستم

من حدود 26 سال سابقه فعالیت های اجرایی در امور حقوقی سایبری و امنیت فضای مجازی دارم. تجبیات زیادی در امور حقوقی اندوخته ام و این تجربیات در عرصه های مختلف و بویژه بر حوزه امنیت سایبری متمرکز است. با این وجود در کلیه پرونده های دعاوی کیفری و حقوقی از جمله در امور ملکی ، ثبتی ، تجاری ، امور شرکت ها ، امور قراردادها ، جرایم فضای مجازی و دیگر موضوعات حقوقی پرونده های موفق در دادگاهها و دادسراهای سطح کشور داشته ام.  تجربیات موفق من مرهون کار و تلاش بی وقفه و کسب دانش در امور حقوقی است و آثار آن در صدها پرونده کیفری و حقوقی خود را نشان داده است.

آشنایی بیشتر با وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

الف) سوابق تدریس وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی:

وکیل علیرضا طباطبایی مدرس دوره های زیر بوده است :

ب) دوره های موفق طی شده توسط وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی:

منشور حرفه ای وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی:

اعتقاد قلبی من این است که یک وکیل دادگستری قبل از هر چیز می بایست حس مسئولیت و پاسخگویی در هر زمان به موکل را داشته باشد. زیرا موکل از میان تعداد بیشمار وکلا به من اعتماد کرده و سرنوشت پرونده و حتی زندگی خویش را به من واگذار نموده است. لذا می بایست با برخورد مسئولانه و رفتار حرفه ای خود بتوانم این حس اعتماد را در او تقویت نمایم. اعتقاد دارم وکیل دادگستری باید بتواند سپر ایمنی و چتر حمایتی خود را بر سر موکل خود بگستراند. زیرا در طول دادرسی ممکن است موکل آماج حملات متعددی از نواحی مختلف قرار گیرد. لذا نقش حمایتی وکیل میتواند به عنوان یک سپر در دفاع از موکل بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.

از طرفی، هر متهم نیز بر اساس قوانین کشور و منشورهای جهانی حقوقی دارد که میبایست رعایت گردد. وظیفه من بعنوان وکیل آن است که در جایگاه دفاع از یک متهم نیز حفاظت و حراست از حقوق وی و جلوگیری از پایمال شدن آن همیشه مبنای فعایت و اقداماتم باشد.

ارتباط آنلاین با وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

اقدامات حقوقی و ارائه مشاوره و قبول وکالت در امور :

پرونده های موفق وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی :

وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی در اولین سطح از اقدامات خود به متقاضیان خدمات حقوقی انواع مشاوره های تخصصی ارائه میدهد. در برخی موارد به عنوان نماینده آنها عمل می کند. مراجعان می توانند افراد و یا شرکت ها و اشخاص حقوقی باشند. تخصص اصلی وکیل طباطبایی سه حوزه املاک و اراضی، دعاوی کیفری و وکالت دعاوی سایبری است. با توجه به تجربه گسترده در زمینه پیگیری اینگونه پرونده ها، بدون شک میتوان اقدامات وکیل طباطبایی را بسیار گسترده ارزیابی نمود.

تعهدات وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی در هنگام قبول وکالت :

وکیل علیرضا طباطبایی خود را مکلف به متعهد به اقدامات زیر در قبال موکلین می داند:

۱. مشاوره دقیق و تخصصی به مراجعان
۲. حضور در دادگاه به عنوان نماینده موکل خود و دفاع سرسختانه از آنها
۳. تهیه پیش نویس ها، قراردادها و نامه ها برای درج در پرونده و پیشبرد امور حقوق و قضایی موکل خود
۴. جستجوی موارد مشابه قبلی برای تسهیل کار پرونده جاری در دست اقدام
۵. جمع آوری و نگهداری مستندات و مدارک مربوط به پرونده برای ارائه به دادگاه بمنظور دفاع از موکل خود
۶. شرکت در جلسات و مذاکره ها به منظور کشف اطلاعات بیشتر، بررسی بیشتر پرونده و یا ارائه توضیحات یا دلایل و مدارک به ذی نفعان

تماس با وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی

وکیل علیرضا طباطبایی هاشمی