آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، برج سایه، طبقه ۱۰، واحد ۳۱

info@vakiltabatabaee.ir

جستجو کردن

مشاوره جرائم اینترنتی

مشاوره برای جرائم اینترنتی
اشتراک گذاری مقاله

چه کسانی نیاز به مشاوره جرائم اینترنتی دارند؟

شاید شما هم متهم به ارتکاب یک جرم رایانه ای شده اید و یا بصورت تلفنی توسط پلیس برای شکایتی که علیه تان مطرح شده احضار گردیده اید؟

شاید هم قربانی یک جرم در فضای مجازی شده و قصد طرح شکایت علیه مرتکب جرم را داشته باشید حتی ممکن است اصلا مرتکب جرم را نشناسید و همین امر نیز بیشتر نگرانتان کرده باشد.

توصیه می کنیم چنانچه در هر یک از وضعیتهای حاد از نظر مواجهه با یک جرم و مشکل حقوقی شده اید، قبل از هر اقدام ضمن مطالعه نوشتار زیر با ما تماس بگیرید.

مشاوره برای جرائم اینترنتی

مشاوره تلفنی جرائم اینترنتی

چرا در جرائم اینترنتی نیاز به مشاوره داریم؟

جرائم اینترنتی از جمله جرائمی است که در آن بیشتر از تسلط به دانش حقوقی نیاز به تسلط بر دانش رایانه ای است شناخت کامل مفاهیمی مثل IP آدرس، نحوه کارکرد شبکه های اجتماعی، طرق مختلف شناسایی شخص ناشناس،مستند سازی ادله ای که هر لحظه ممکن است توسط دیگران حذف گردد و … همه و همه از جمله دلایلی است که پیگیری جرائم اینترنتی را به دانش فنی تخصصی بنام کامپیوتر فارنزیک مرتبط می سازد.

شاید شما هم تصور کنید که نیازی به مشاوره جرائم اینترنتی نیست و با مراجعه به یک وکیل عمومی میتوانم نسبت به تهیه شکوائیه یا دفاع از خودم اقدام کنم ولی واقعیت بر خلاف تصور شماست چرا که در جرائم اینترنتی چه زمانی که به عنوان شاکی قصد طرح دعوا دارید و چه زمانی که به عنوان متهم احضار شده اید آنچه بسیار اهمیت دارد نحوه دفاع فنی شما ، ارائه ادله و مستندات قانونی و خودداری از بیان مواردی است که می تواند منجر به ایجاد دردسر برای شما گردد.

مشاوره جرایم اینترنتی با وکیل سایبری

شاید شما هم این جمله معروف را در اوراق قضائی دیده باشید: “مراقب اظهارات خود باشید” همین جمله میتواند نشان دهد که یک اظهار نظر اشتباه یا یک حرف خلاف واقع میتواند چه تبعاتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه طرح شکایت جرائم رایانه ای و یا حضور در پلیس یا مراجع قضایی برای پاسخگویی به یک اتهام با وکیل مشاوره جرائم اینترنتی تماس بگیرید. برای اخذ مشاوره تلفنی یا آنلاین میتوانید اینجا کلیک کنید.

مشاوره جرائم اینترنتی به چه صورت انجام می شود؟

برای مشاوره با وکیل علیرضا طباطبایی میتواند هم بصورت آنلاین یا تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید.

مشاوره حضوری در جرائم اینترنتی

مشاوره جرایم اینترنتی به صورت حضوری

مشاوره جرائم اینترنتی تلفنی

در این روش شما پس از تکمیل فرم ثبت نام و واریز وجه بصورت اینترنتی پیامکی را مبنی بر تائید واریز دریافت می کنید در این حالت نهایتا پس از یک ساعت کاری وکیل طباطبایی با شما تماس گفته و پاسخگوی سئوالات شما خواهد بود مدت زمان این مشاوره یکبار و تا زمانی است که کلیه سئوالات شما پاسخ داده شود.

مشاوره جرائم اینترنتی آنلاین

در این روش شما در زمان زمان تکمیل فرم ثبت نام حتما قید می کنید که میخواهم مشاوره بصورت آنلاین در فضای تلگرام یا واتساپ صورت گیرد و شماره تماسی را در فرم ذکر میکنید که نرم افزار پیام رسان مربوطه بر روی آن فعال شده باشد پس از واریز وجه ظرف یکساعت کاری وکیل طباطبایی با شما در پیام رسان مورد نظر تماس گرفته و فرآیند مشاوره شما طی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید